Google+

Kako je P.A.U.K. “rokao” za Božić

7

2 siječnja, 2013 autora/ice matejaperkovic

Božićno rokanje naziv je ovogodišnjeg Božićnog koncerta koji već tradicionalno organizira udruga P.A.U.K. u prostoru kino dvorane u Orahovici.

– Ove smo godine odlučili napraviti “alternativniji” koncert i pozvati više bendova kako bismo ponudili nešto drugačije mlađoj populaciji koja je već ranije pokazala interes za ovakva događanja- rekao je Mirko Kufner, jedan od organizatora iz Udruge P.A.U.K.

Nastup grupe Portman iz Našica

Pokazali su pravu inicijativu te su priredili žestoko “rokanje” uz grupu Portman i Forbidden Lifeform iz Našica, te Mašinka i She loves Pablo iz Zagreba.

-Koncert u Orahovici je, ne usudim se reći neponovljiv jer ovo svakako želimo ponoviti! Od odličnog raspoloženja preko činjenice da su nas dočekali vrhunski, pa do samog koncerta i jedne od najboljih publika pred kojima smo imali prilike ove godine svirati. Ovogodišnje Božićno rokanje je, što se Mašinka tiče, potpuni uspjeh i jedan od vrhunaca ove godine- dodao je Andrija iz grupe Mašinko.

Mlađa publika je brzo napunila dvoranu

Mlađa publika je brzo napunila dvoranu

– U našoj sredini rijetko ima ikakvih događanja za mlade što je žalosno i svakako treba podržati i pozdraviti ovakve akcije. Posebno što su se članovi Udruge ove godine stvarno potrudili i priredili pravi rock događaj i to za ulaznicu od 15 kuna – rekla je Sonja, posjetiteljica koncerta.

Forbiden Lifeform uz Našica

Forbidden Lifeform uz Našica

Udruga za promicanje alternativne i urbane kulture, P.A.U.K., djeluje na području Orahovice. Kako sami kažu udruga je nastala prije četiri godine kao ideja par entuzijasta koji još uvijek vjeruju da se u ovom “mrtvom” kraju može nešto napraviti.

– Naš cilj se ostvario osnivanjem udruge i prilikom da organiziramo brojna događanja koja su do tada bila nezamisliva u našem kraju. Radom udruge P.A.U.K. i Kluba DOSTAVA zvuka, Orahovica je postala jedno od popularnijih mjesta, pogotovo u Slavoniji, glede urbane kulture. Sada našu Udrugu konstantno kontaktiraju bendovi iz raznih dijelova Hrvatske sa željom da nastupaju u Orahovici– dodao je Mirko Kufner.

7 misli o “Kako je P.A.U.K. “rokao” za Božić

  1. vkrklec kaže:

    I ja dolazim iz malog mjesta pa mi je u neku ruku poznat taj nedostatak sadržaja za mlade. Veoma mi je drago pročitati da kod vas udruga ipak pokušava poboljšati stvari i mladima ponuditi nešto zanimljivo. “Moja” se udruga simbolično zove HUM (Humska udruga mladih) te već nekoliko godina krajem ljeta organizira rock fest, Hoomstock (http://hoomstock.com/), koji privlači sve više i više ljudi koji nisu samo iz Huma na Sutli. Uvijek nastupaju poznati izvođači, a ujedno je i humanitarnog karaktera. To je dokaz da se ipak može nešto pokrenuti te da mala sredina nužno ne znači i potpunu odsutnost zabave i programa namijenjenog mlađoj populaciji. 🙂

  2. Ovakvi sadržaji su neizmjerno potrebni mladima…poznato mi je to, obzirom da i ja dolazim iz mladog mjesta. Mjesta, u kojem, dečki ipak imaju gdje kvalitetno potrošiti svoje slobodno vrijeme, što se za cure baš i ne može reći… Kroničan nedostatak ovakvih sadržaja vjerujem da pati većinu gradova u Lijepoj našoj, tako da je jako lijepo čitati o ovako nečemu…

  3. DenisN kaže:

    Lijepo je to kad imaš skupinu ljudi koji maltene iz ničega mogu napravit tako velik događaj, daj P.A.U.K.ovcima ideju, ništa nije neostvarivo 😉

  4. vesnaperkovic kaže:

    Odlična inicijativa,svaka čast članovima udruge za trud.

  5. Sabina kaže:

    Neopisivo mi je žao što nisam bila na koncertu, prepričavan mi je sa svih strana, ali eto, radni narod ne bira kad može/ne može. Podržavam sve oblike događaja za mlade pogotovo kada smo svaki dan bombardirani lošim vijestima i novim problemima. Ovakve inicijative svakako promiče neku dobru volju i opuštanje! Svaka čast organizatorima i svima onima koji su bili željni posjetiti događaj! Hvala i tebi što si podjelila javnosti ovakav veliki događaj u malom mjestu!

  6. s12b12 kaže:

    Fenomenalan izvještaj svaka pohvala mladoj novinarki 🙂

  7. petrajuric kaže:

    Rokanje! Ova prva fotka mi je odlična! Čula sam za sve osim Forbidden Lifeforma, ali ne slušam nijednu od grupa koje su nastupale. Volim stoner rock, ali She Loves Pablo jednostavno ne mogu probaviti. Uglavnom, ne moram uopće govoriti koliko manjka ovakvih događaja, ne samo u malim mjestima. Ja sam iz ne baš tako malog mjesta, ali ova scena je kod mene praktički mrtva. Tu i tamo se održi nekakvo skromno natjecanje za koje nitko na kraju ni ne čuje i nitko ne želi poduzeti nešto, iako bi za to trebalo dosta hrabrosti jer velike su mogućnosti da sve propadne, kao što se već i dogodilo. Ne pomaže ni činjenica što najveći dio mladih iz VG izlazi na mjesta koja nemaju veze sa zdravim razumom, kao ni glazba koja (se) tamo svira.

Komentiraj

Press Code

''The more difficult the victory, the greater the happiness in winning!'' - Pele

zvonimirmatutinovic

Tko sam? Što sam? Vaš sam Spisatelj!

WordPress.com News

Glasilo buduće novinarke

Škrabaona

Glasilo buduće novinarke

InSide

Čušpajz "ili-ili" tema

DJ's online world

Glasilo buduće novinarke

Dobri duh Bjelovara

Sve što veseli ili tišti "male" ljude, bit će ovdje zabilježeno

Sasvim (ne)obični ljudi

"Svatko vidi kako izgledaš, ali malo ih zna ono što zbilja jesi" N. Machiavelli

Tko me ne zna, taj me sanja!

No limits. No fear. No rules.